PÍSNIČKA NA PŘÁNÍ

Jubilant si přál tuto písničku, která se mu moc líbí. Velké překvapení.

Komentáře

  1. Haničko, to se ti povedlo. Snově krásná melodie, vyjadřující touhu chlapů po pobytu na lodi a dálkách. Taky jsem se zasnila, filmový doprovod k melodii je dokonalý. Mám radost, že jsi Jeníčkovi vyhověla a nás touto melodií potěšila. Díky. Kitty.

    OdpovědětVymazat
  2. PĚKNÁ písnička není to chorvatská ?

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Ano, je. Poprve jsem ji slyšela na blogu Vladka a pořád jsem si ji pouštěla. Ale vůbec jsem netušila, že i mému manželovi se tolik líbí.

    OdpovědětVymazat
  4. Opravdu se nedivím, tahle písnička je tak pro tu naši věkovou kategorii. Moc hezké už i ten úvod na relaxaci - šumění moře, úplně se tam vidím.

    OdpovědětVymazat
  5. Netušila jsem, že mě tato melodie bude provázet celými dny a dnes už po probuzení. Už ji mám v oblíbených, abych ji neztratila. Měla pravda Ježurka, že je pro naši kategorii lidí jako stvořená, molová tónina ji přímo nabízí. Škoda, že neznám slova - nemáš slova?

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Milá Kitty, poslala jsem Ti odkaz na video se slovy. Možná Tě to potěší. Pěkný víkend.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .