LUCERNIČKY 25 - 30




V. NALÉZÁNÍ
25
Hledal jsem stopy po růžích
a našel jsem
dvě světla jasná


Na tvých rtech je to ryzí smích
a v klíně
cesta do úžasna

26
Luna jak růže utržená
naléhá
na má ramena

Kdyby to byla mladá žena
věděl bych
co to znamená

27
Někdy jsme samé záření
a jindy
samý strach

Už od prvního svádění
šlapeme
po slzách

28
Vzešli jsme z milostného hnětení
jsme ze sladkého
těsta

Teprve proměnami svedení
poznáme
co se trestá

29
Je ticho jako v kostele
Hvězdy nám stelou
zlaté postele

Modravá vlna stýskání
v tobě i ve mně
neustále zní

30
Nebesa jasná světla rozvěsila
tak aby nikdo
neměl strach

A krásná žena víno se mnou pila
tak jak se pije
na horách

(Zbyněk Šiška)

Komentáře

  1. Krásné vše, včetně obrázků! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Zbyněk Šiška je mistr krátkých básní.
    Líbí se mi!
    P.S. taky se mi líbí tvůj blog, název Píseček a jméno Otavinka, to jsou roztomilé obměny. Do toho navíc písečné pozadí, to je úplně stylové!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .