ZDRAVÝ STYL - DIPLOM 3.4.

DIPLOM A BÁSNIČKA JE OD NATTYNKY

Ráno protáhnu si tělo, pak si zuby vyčistím,
snídani chce moje tělo, tohle přeci dobře vím.

S radostí jdu po práci, ejhle, už je deset hodin,
nedělám si legraci, ovoce do sebe hodím.

Čas utíká jako voda, už je tu čas k obědu,
navařeno, připraveno, za stoleček usednu.

Po obědě siestička, tu má přece každý rád,
bříško plné odpočívá, tělíčko chce slastně spát.

Po hodince zase vstanu a jdu opět pracovat,
nebo se psem na vodítku, do přírody štrádovat.

Unavená, spokojená, v 15. hodin svačinka,
copak by si asi dala, moje mlsná huběnka ?

Nejraději jogurt má, k tomu sladké ovoce,
pak se šťastně usmívá, i když nejsou Vánoce.

Do večera čas zas plyne, přichází čas večerní,
spokojená, unavená a já už zase něco jím.

Po večeři zábava, odpočinek, zklidnění,
pomalu se očka klíží, těším už se na snění .

A když budu štěstí mít, budu takto dlouho žít,
jisté však je jediné, že všechno jednou pomine.

A tak buďme šťastni dnes, radujme se, buďme hraví,
přejme si vše nejlepší, lásku, štěstí, pevné zdraví...

Pěkný den.

Komentáře

  1. Krásná poezie ze života a gratuluji k dalšímu diplomu! Ty válíš!

    OdpovědětVymazat
  2. Hani, moc gratuluji k získanému diplomku, také ho mám uložený, ta básnička se Nattynce opravdu povedla.:)

    OdpovědětVymazat
  3. Hani, básnička je "můj život ve verších" ...takže nedala ani žádné velké přemýšlení :-):-)Pěkný den.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .