TA PĚKNÁ MORAVA

Na rozloučenou...

Komentáře

  1. Hani nefotila jsi to z toho zříceného hradu co je na Pálvských vrších a tudy je vidět na Novomlýnskou nádrž? Mě to připomíná tuto oblast. Byla jsem tam před  lety a prolézala celý den celý vrch a ty výhledy ze zříceniny mě úplně dostali. A pod vrchy dole je koňský ranč. Byla jsi tam? Romantika.
    Jinak se tu kochám na Tvých stránkách. Parádní.

    OdpovědětVymazat
  2. Bóóže, teď vidím tu hrubku - výhledy mě dostaly a Pálavských vrších. promiň, musela jsem to opravit, ať Ti to tu nekazím hrubkama.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné video. Morava je krásná.

    OdpovědětVymazat
  4. Jižní Morava je jistě krásná zem.... to je svatá pravda, moje rodiště a stále milované místo a moje hymna! Díky, díky!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .