ZNAMENÍ RYB




Podle horoskopu se kalendářně toto období pohybuje od 21. února do 20.března. Je to čas, kdy se narodilo plno lidí, které mám ráda a
vážím si jich. Ráda sestavuji květinový horoskop podle vlivu rostlin. Častěji si tak připomenu nejen jména známých osobností, ale i rodinná jubilea. Také stromy předjarního času podle keltské nauky chodím zalévat i hladit a čerpat z nich energii. Je to borovice, vrba a lípa. Význam znamení ryb je odvozený od postavení Slunce na obloze. Možná právě skutečnost, že zítra končí RYBY vládnout, ovlivnila moji neobvyklou chuť. Půlku kapra jsem přendávala stále na mrazáku, protože ubíral mnoho místa. Z naší rodiny jsem to pouze já, kdo miluje ryby v jakékoli úpravě. Možná to dělají také vody Otavy, Vltavy, Lužnice a Malše. Čím déle jsem na světě, dostávám se do hlubokých vzpomínek např. jak jsem chodívávala se strýčkem Janem na ryby, které on okamžitě připravoval na malém ohníčku. Joj, to byla pochoutka! A výbornou dobrůtku jsem si dnes udělala k obědu i já podle receptu Milánka z BSD s názvem " Kapr zapečený se sýrem". Už při prvním čtení jsem si říkala, že to musím zkusit. A tak jsem to dnes zrealizovala.

Komentáře

  1. Ale né, ve dvě ráno mi dělat takové chutě...
    Pošli.... Krásnou neděli Hani:o)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to opravdu krásně! Já jím z ryb jen ty bez kostí, tedy teď pangase, taky ho dělám se sýrem a je výborný a jednoduchý, ale hlavně co - ano, zdravý!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .