LUCERNIČKY 13-18


III. HLEDÁNÍ

13
Hledám ta nejněžnější slova
ta co tu
vítr neslyší

Tvá krása tak se skromně chová
a přece všechny
převýší!

14
Chtěl bych se usmát ale jak
když mě tvé oči
bolí!

Srdce je plaché jako pták
nesedne
na cokoli

15
Na okno mi ťuká kdosi
Jsou to kosi
mladí kosi

Zhlížejí se v kapce rosy
oba krásní
oba bosí

16
Hladil jsem tě
a ruce se mi
třásly

Svítily hvězdy
a dosud
neuhasly!

17
Beru své básně jako břímě
a současně
i jako slast

Často i v noci překvapí mě
Jsou sladké
jako včelí plást

18
Když vítr padá do mlází
letící ptáci
tají dech

Když člověk navždy odchází
slyšíme to
i ve vlasech

(Zbyněk Šiška)

Komentáře

  1. Jé, to je krásný romantik! Tak krásnou báseň kdyby někdy někdo složil pro mne - tak to jsem asi na vrcholu blaha! Díky za zveřejňování těchto krás!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .