ŽENA A MANŽELSTVÍ

manželství a žena             
                                               PLUS

manželství a žena 2

Ona: " Miláčku,
udělej mi děťátko!"
On: "Paci paci
pacičky!"
                                                            
manželský piktogram

Žena: Dneska ráno v metru
tři mladí chlapi vstali, aby
mi uvolnili místo."
Muž: "A vešla ses?"
                                    
manželství - vidíš,babo...
                                       ( "Vidíš babo, stačí trochu chtít a jsi přitažlivá
                                         i po dvaceti letech manželství.")

Manželka k Pepovi: Už potřetí
se vracíš z hospody v půl páté
v noci!"
"To nevíš, že mi doktor nařídil
pravidelný způsob života?"
                                                              
manželství v pohybu

"Moje tchyně k nám přijela
jen jednou po svatbě."
"To máš štěstí."
"Nemám, ona ještě neodjela !"
                                                               
manželství Kantorek
                                       Tato báječná kniha vyšla v nakladatelství
                                       Fragment v roce 2008, ale byla hned rozebrána
                                      a dotisk v r. 2009 je k dostání na internetovém
                                      knihkupectví. Báječné vtipy a citáty.

Komentáře

  1. Kantorkovy vtipy mám moc ráda. Když ještě kreslil do Dikobrazu, tak jsem je sbírala. Bohužel se mi sešit ztratil.
    Ivanku Devátou beru místo prášků na nervy. Vždycky mi zvedne náladu.
    Ty vtipy jsou bezva. :-D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .