Z LÉKAŘSKÝCH LUHŮ a HÁJŮ 5

Pane doktore, můj muž má nějakou divnou nemoc, mohl byste ho vyšetřit?"
Doktor manžela vyšetří a povídá: "Máte pravdu, paní, má kvadratickou nemoc."
"A jaká to je?" "Má chuť na druhou."
chirurg 2


"Pane doktore, pořád mám pocit, že slyším kolem sebe hlasy a nikoho nevidím."
"A kdy se Vám to stává?"
"No, vždycky, když telefonuju.
                                                                              
sestřička

"Nejsem si moc jistý diagnózou, pane Nováku, ale pravděpodobně to bude z
nadměrného požívání alkoholu."
"Dobrá, pane doktore. Já přijdu zítra, až se z té opice vyspíte
                                                                             
Urbanovy vtipy

Psychiatr se ptá alkoholika: Co pijete?
Ale pane doktore, já nejsem vybíravý. Nalejte klidně, co máte!
                                                                                
Lékaváhy

Pozval si psychiatr paní Novákovou. "Váš manžel mě požádal, abych Vás vyšetřil.Prý chodíte večer po bytě se zdviženýma rukama a roztaženými prsty.Můžete mi k tomu něco říct?"
"Ale jistě. Čekám, až mi zaschne lak na nehty."
                                                                               
nemocnice

Pacient: "Nemohu se rozhodnout mezi operací a smrtí."
Doktor: "S trochou štěstí můžete mít oboje...."

Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .