JAROMÍRA KOLÁROVÁ


Česká spisovatelka, dramatička a  scenáristka

                                

Kolárová Jaromíra

(24. 8. 1919 - 21. 1. 2006)

                                                                                                     
kniha- JK Psala jsem pro tebe
Tato kniha mne provázela od šestnácti do sedmnácti let.
V knihovně byla pouze v jednom výtisku a pořád byla
   zamluvená. Už byla celá ošuntěla, ale pro mladé dívky
   ohromné čtení. Šla takříkajíc z ruky do ruky. Dvakrát
   jsem ji měla půjčenu, ale některé pasáže jsem si raději opsala.
Tenkrát nebyla doba internetu a maminky nebyly zase tak sdílné.
Jak se měla dívka dozvědět potřebné rady? Jsem ráda, že tato
půvabná knížka opět vyšla. Navíc v tak sličném vydání.


" Dívka, která miluje a je milována,
   vyzařuje ze sebe cosi přitažlivého
   pro ostatní muže. A naopak, žena,
   která nemiluje a není milována,
   vyzařuje cosi, co odpuzuje…
   Snad má něco hladového v očích
   (naše tvář prozrazuje mnohem víc
    než si myslíme), a toho se muži bojí."

   







Komentáře

  1. To bych si měla přečíst :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné. Hani promiň ale, ta spisovatelka vypadá jak má teta z Liberce, aspoň jsem tě právě pobavila. Měla jsem ji moc ráda a Jaromíra Kolárová mi ji připoměla. :o)))

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .