POZDRAV Z BRNA EURIDICE

Milá Euridiko !
Posílám Ti pozdrav z Tvého rodiště. Dne 10.10.2010 bylo krásné slunečné

počasí a tak ze Zvonařky (autobusové nádraží) jsem šla pěšky až na konečnou
trolejbusu číslo 32 u červeného kostela. Posílám pár snímečků.
Moc jsem na Tebe myslela !
Nějak jsem to špatně odhadla, ale písničku doufám poznáš a pár fotek je
z právě upraveného Náměstí generála Malinovského. Bylo to betelny.
Srdečně zdraví Otavínka

Brno 2
Docházím k Náměstí Svobody...

Brno náměstí
Pravá strana Náměstí Svobody
Brno orloj
Nový orloj na brněnském náměstí láká každý den nové a nové návštěvníky



Brno 4
Brno u TV
Brno soud

Komentáře

  1. Nejsem tedy Euridika, ale hezké snímečky na moje milované město se Ti povedly. Líbí se mi ta písnička, kterou si zpívala moje maminka.

    OdpovědětVymazat
  2. Brno poznám síce málo a tak som privítala Tvoje krásne fotečky a zaujímavé videjko. Mala si pekný výlet! Ahojky a prajem krásny deň!

    OdpovědětVymazat
  3. [2]:Milá Věrko, děkuji za komentík. Nevíš, kam se poděla druhá bosorka  z Kleopatry?
    V Brně bylo krásně slunečno a dnes se zase chystám na zítřejší výlet do Loštic s pracovními povinnostmi.

    OdpovědětVymazat
  4. Draha Otavinko tak ted vidim tu krasu za kterou ti z celeho srdce dekuji. Udelala si mi velikou radost, jak prava kamaradka. Dekujiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!
    Puseeeeeeeeek...

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Milá Euričko, jsem ráda, že jsi můj pozdrav konečně našla.Měla jsem krásné slunečné počasí a i pro mne to byl krásný den nejen s magickým datem 10.10.10

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .