SPOLUŽÁCI ?

Už jste se někdy zadívali na druhé lidi stejného věku s tím divným
pocitem: "Snad nevypadám tak staře?" Jestli ano, tak tenhle se vám bude
určitě líbit!
Seděla jsem v čekárně svého nového zubaře a prohlížela si to tam.
Zahlédla jsem i diplom, který uváděl celé jméno svého majitele.
Najednou jsem si vzpomněla - vysoký, hezký, tmavovlasý kluk
stejného jména se mnou chodil na gympl, už je to nějakých 40 let.
Že by to byl tentýž chlapík, na kterého jsem tehdy měla tajný zálusk?
Když jsem ho však uviděla, rychle jsem podobné myšlenky zahodila.
Tento téměř plešatý, prošedivělý muž s vrásčitým obličejem, ten byl
příliš starý, než aby mohl tehdy být mým spolužákem.
Nebo - že by? Poté, co mi prohlédl zuby, jsem se ho zeptala, jestli
nechodil na gymnázium Klementa Gottwalda.
"Ano. Ano, chodil jsem tam. Byl jsem jedním z nejlepších," zapýřil
se. "A kdy jste maturoval?" zeptala jsem se.
Odpověděl: "V šedesátém šestém. Proč se ptáte?"
"Tak to jste byl v mé třídě!" Prohlásila jsem nadšeně.
Pozorně si mě začal prohlížet.
žabičky
A pak se ten hnusný, starý, vrásčitý chlap zeptal: "A co jste učila?"

Komentáře

  1. Otavínko, teda musím se moc smát:-D Ale stejně, to je viď, ti mužský si myslí, že nestárnou, že stárneme jen my. No a my si to zas myslíme o nich :-D :-))

    OdpovědětVymazat
  2. [1]:Milá Jani, máš moc hezký blog. Právě před chvílí jsem si tam medila.

    OdpovědětVymazat
  3. Roky jdu...
    Videlas muj članek 'Po čtyriceti rokach'? Mnohe jsem nerozeznal. Jenom sam ja zustal kluk ...ha ha ha.
    Verim že se vnoučata už koupaji v mori.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]:Příjemný podvečer Vladko. To jsem věru viděla a moc se mi ten sraz líbil. Vnoučata se zatím pečou asi v autobusu, protože z Brna by to mělo trvat 19 hodin, takže dojezd je plánovaný zítra nad ránem.

    OdpovědětVymazat
  5. tak toto naozaj nemá chybu! skvelééééééééé! :-D

    OdpovědětVymazat
  6. [2]: Otavinko, to jsem moc ráda, moc mě to těší, že se ti u mě líbí, však mě u tebe se taky líbí. Hezký večer :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .